sâmbătă, 4 decembrie 2010

Portret


    O atingere delicata imi mangaie trupul in zorii diminetii.Pe jumatate acoperita cu straturi de matase, te simt . Rasuflarea ta calda ma invaluie in zambete si ma incununeaza cu euforie.Mi-as dori sa fiu langa tine mereu, in perla sa ma transform si intr-o scoica sa ma ascund, deschizandu-ma pe furis pentru a te vedea dimineata si seara in toata splendoarea ta.

    Unde ai fost pana acum?Ce diavol mi-a luat ochiii si m-a facut oarba?Pe tarmurile gurii, prelins in nisipuri, un cantec incins se stinge de intimidare la vederea ta.Acea podoaba de aur, verdele din tine care arde de invidie si minte cu nerusinare ca nu ii pasa de mine.Te doresc atat de mult sa-mi fi alaturi...Trupul tau echilibrat, insa ratacit printre siluete intunecate, mersul tau lin spre portile noptii, bratele tale...ma ard pana la oase, iar ochiii imi sangereaza de durere.Cu toate astea, esti singurul cu care vreau sa fiu..

Un comentariu:

  1. aceasta chiar ma pus pe ganduri..e atat de ...nu am cuvinte ..mia ajuns in suflet..la inima..

    RăspundețiȘtergere